Întrebări Frecvente

Am selectat pentru dumneavoastră întrebările cele mai des întălnite referitoare la produsele Multisign.

Pentru a găsi un produs, utilizănd meniul din partea stânga navigați pe pagina corespunzătoare produsului. Totodată, în partea stângă la secțiunea ‘Căutare’ puteți să introduceți cuvinte cheie sau nume de produse pentru a efectua o căutare. Apoi puteți accesa pagina produsului direct din lista de rezultate. În cazul în care aceste metode nu vă oferă o soluție, un consultant de vânzări vă ajută în găsirea produsului căutat.

Dacă nu găsiți răspunsul la o întrebare, vă rugăm să ne contactați. Vă mulțumim.

  1. Cum comand?

    Pentru a plasa o comandă, vă rugăm să ne trimiteți un email la adresa info@multisign.ro în care să specificați codul și cantitatea produselor dorite. La prima comandă vă rugăm să ne oferiți detalii privind identitatea dumneavoastră (detalii necesare pentru emiterea facturii) precum și informații privind locația unde se va face livrarea. Nu uitați să adăugați și un număr de telefon deoarece un consultant vă va contacta telefonic pentru confirmarea comenzii.

  2. Pot comanda telefonic?

    Da! Sunați la numărul 0268 274 999 și vom prelua telefonic comanda dumneavoastră împreună cu datele pentru factură și adresa de livrare. Programul pentru comenzile telefonice este de Luni pana Vineri între orele 8:30 si 16:30.

  3. Care sunt modalitățile de plată?
    • Ramburs la livrare – Plătiți la primirea coletului.
    • Transfer bancar – Primiți factura prin email cu care puteți plăti prin online banking sau direct la banca.
    • Instrument de plată – Factura poate fi achitată la termen cu Bilet la Ordin sau Filă CEC.
  4. În căt timp se livrează produsele?

    Toate comenzile sunt procesate în maxim 2 ore de la primirea comenzii. Produsele aflate în stoc se livrează în ziua următoare (comenzile plasate vineri se livreaza luni). Produsele care nu se află în stoc se livrează în aproximativ 5-7 zile lucrătoare (14-30 zile pentru echipamente). În ambele cazuri, după centralizarea comenzii dumneavoastră, veți fi contactat telefonic pentru a vă fi transmite informațiile legate de livrare.

  5. Căt costă transportul produselor?

    Taxa unică de transport este de 12 lei + TVA (pentru primul kilogram). Pentru comenzi ce depășesc 100 RON acordăm transport gratuit (doar în anumite condiții). După expedierea coletului, veți primi prin email un număr de AWB și veți putea urmări starea comenzii on-line. Toate produsele vor fi ambalate corespunzător în vederea menținerii calității acestora pe durata transportului.

  6. Puteți să îmi trimiteți mostre?

    Da, putem să vă trimitem mostre din materialele-plăci (plastice sau metale) și foliile adezive. Totodată vă punem la dispoziție gratuit mostrare complete de materiale. Pentru a intra în posesia unui mostrar, vă rugăm sa ne contactați.

  7. Care este garanția produselor?

    Toate produsele comercializate beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, sunt ambalate corespunzător și provin din Uniunea Europeana și Statele Unite ale Americii. Calitatea produselor este certificată și prin certificate de calitate și certificate MSDS, după caz.

  8. Ce este Garanția Extinsă Multisign?

    În cazul în care materialul se degradează înainte de termenul de utilizare specificat sau devine ineficient pentru utilizarea sa prestabilită, oferim suficient material pentru a înlocui produsul degradat și acordăm o indemnizație constând într-un material suplimentar pentru acoperirea costurilor de manoperă / prelucrare.

  9. Se pot returna produsele?

    Produsele achiziționate se pot returna conform OG 130/2000. Acestea se pot returna în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Dacă doriți să returnați produsele, așteptăm o notificare scrisă pe mail sau pe fax. Odată returnat produsul, veți primi înapoi contravaloarea acestuia, mai puțin costul transportului produsului. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi.