mp

Întrebări Frecvente

Am selectat pentru tine întrebările cele mai des întâlnite referitoare la produsele Multisign.

Pentru a găsi un produs, utilizând meniul din partea stânga navighează pe pagina corespunzătoare. Totodată, la secțiunea ‘Căutare’ poți introduce cuvinte cheie sau nume de produse pentru a efectua o căutare. Apoi poți accesa pagina produsului direct din lista de rezultate.

În cazul în care aceste metode nu oferă o soluție, un consultant de vânzări te va ajuta în găsirea produsului căutat.

Pentru a plasa o comandă, te rugăm să te înregistrezi apoi poți utliza coșul de cumpărături pentru a adăuga produsele dorite și pentru a finaliza comanda. La înregistrare va trebui să ne oferi detalii privind numele companiei și codul fiscal.

Un consultant de vânzări te va contacta la numărul de telefon furnizat la înregistrare pentru a confirma comanda.

  • Plată cu cardul – Simplu și sigur, plătești online cu cardul de debit sau credit, iar confirmarea plății este instantanee.
  • Ramburs la livrare – Plătești la primirea coletului.
  • Transfer bancar – Primești factura prin email cu care poți plăti prin online banking sau direct la banca.
  • Instrument de plată – Factura poate fi achitată la termen cu Bilet la Ordin sau Filă CEC.

Toate comenzile sunt procesate în maxim 2 ore de la primirea comenzii. Produsele aflate în stoc se livrează în ziua următoare (comenzile plasate vineri se livreaza luni). Produsele care nu se află în stoc se livrează în aproximativ 5-7 zile lucrătoare (14-30 zile pentru echipamente). În ambele cazuri, după centralizarea comenzii, vei fi contactat telefonic cu informații legate de livrare.

Da! Poți suna la numărul +40 770 405060  și vom prelua telefonic comanda împreună cu datele pentru factură și adresa de livrare. Programul pentru comenzile telefonice este de Luni până Vineri între orele 8:30 si 16:30.

Taxa unică de transport este de 20 lei (pentru primul kilogram). După expedierea coletului, vei primi prin email un număr de AWB și vei putea urmări starea comenzii on-line. Toate produsele vor fi ambalate corespunzător în vederea menținerii calității acestora pe durata transportului.

Da, putem să-ți trimitem mostre din folii adezive și materiale-plăci (plastice sau metale). Totodată îți punem la dispoziție gratuit mostrare complete de materiale. Pentru a intra în posesia unui mostrar, te rugăm sa ne contactezi.

Toate produsele comercializate beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, sunt ambalate corespunzător și provin din Uniunea Europeană și Statele Unite ale Americii. Calitatea produselor este certificată și prin certificate de calitate și certificate MSDS, după caz.

În cazul în care materialul se degradează înainte de termenul de utilizare specificat sau devine ineficient pentru utilizarea sa prestabilită, oferim suficient material pentru a înlocui produsul degradat și acordăm o indemnizație constând într-un material suplimentar pentru acoperirea costurilor de manoperă / prelucrare.

Produsele achiziționate se pot returna conform OG 130/2000. Acestea se pot returna în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Dacă dorești să returnezi produsele, așteptăm o notificare scrisă pe mail. Odată ce produsul este returnat în condiții normale, vei primi înapoi contravaloarea acestuia, mai puțin costul transportului. Nu se acceptă pentru returnare produsele prelucrate sau cele care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi.

Produsul a fost adăugat în coș